O nas

Aneta Kotowicz-Urban i Agnieszka Kotowicz

Jesteśmy założycielkami MOZAIKI, która jest dla nas drugim domem oraz miejscem zawodowego i osobistego rozwoju. Długoletnia praca z rodzinami, zarówno w diagnozowaniu, jak i prowadzeniu terapii, nauczyła nas niespieszności, uważności i pokory, którą chcemy przekazywać innym.

Aneta Kotowicz-Urban

Neurologopeda

Neurologopeda, pedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dzieci ze spektrum autyzmu, terapeuta integracji sensorycznej, certyfikowany diagnosta ADOS‑2. Praktyk z 15-letnim doświadczeniem zawodowym, które zdobywała pracując m.in. w szkole podstawowej, przedszkolu integracyjnym i specjalnym, a także w Ośrodku Wczesnej Interwencji i Niepublicznej Poradni Wczesnego Wspomagania Rozwoju.

Prowadzi zajęcia z przedmiotów specjalistycznych oraz praktyki dla studentów Logopedii na Uniwersytecie Rzeszowskim.

Specjalizuje się w diagnozowaniu, planowaniu i prowadzeniu terapii dzieci z zaburzeniami językowymi (głównie ze spektrum autyzmu, afazją, apraksją i opóźnionym rozwojem mowy), a także dzieci z wybiórczością pokarmową. W procesie wspierania rozwoju mowy stawia na uczenie komunikacji poprzez zabawę, z wykorzystaniem Wspomaganej Stymulacji Języka.

W Mozaice wchodzi w skład zespołu diagnostyki kompleksowej zaburzeń rozwojowych, prowadzi konsultacje diagnostyczne, a także terapię indywidualną. Koordynuje pracę terapeutów TUS.

Agnieszka Kotowicz

Psycholog, pedagog specjalny

Psycholog, pedagog specjalny, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapeuta integracji sensorycznej, mediator, terapeuta metody Instrumental Enrichment, certyfikowany diagnosta ADOS‑2. W swojej 15-letniej praktyce zawodowej miała okazję pracować jako terapeuta w Ośrodku Wczesnej Interwencji, Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, przedszkolu specjalnym, a także pełniła funkcję koordynatora w przedszkolu integracyjnym. Obecnie prowadzi diagnozy, terapie, a także warsztaty dla Rodziców i Nauczycieli w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.

W Mozaice wchodzi w skład zespołu diagnostyki kompleksowej zaburzeń rozwojowych, uczestniczy w konsultacjach diagnostycznych, przeprowadza badania psychologiczne i pedagogiczne przyczyn trudności szkolnych, zajmuje się także koordynowaniem pracy terapeutów wczesnego wspomagania rozwoju. Specjalizuje się w terapii funkcji poznawczych oraz pedagogicznej dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.

Nasz zespół

Z radością przedstawiamy naszych współpracowników, prowadzących w Mozaice zajęcia grupowe i indywidualne.

Magdalena Wojtuch

Psycholog

Psycholog z kwalifikacjami w zakresie diagnozy i terapii neuropsychologicznej oraz terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży, terapeuta metody Instrumental Enrichment.

Doświadczenie zawodowe obejmuje pracę w: Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, Domu Dziecka, Poradni Autyzmu, Ośrodku Wczesnej Interwencji oraz w Niepublicznej Specjalistycznej Poradni Wczesnego Wspomagania Rozwoju.

W Mozaice wchodzi w skład zespołu diagnostyki kompleksowej zaburzeń rozwojowych, przeprowadza badania inteligencji, a także badania neuropsychologiczne.

Karolina Widelak

Psycholog, Terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju

Psycholog ze specjalizacją: psychoprofilaktyka, psychologia zdrowia i psychoterapia, a także z kwalifikacjami w zakresie terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju.

Doświadczenie zawodowe zdobyła poprzez pracę w publicznych oraz prywatnych Poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych, wspierając dzieci w ramach zajęć z wczesnego wspomagania rozwoju, prowadząc indywidualną oraz grupową terapię psychologiczną, oraz konsultacje w zakresie poradnictwa psychologicznego.

W Mozaice prowadzi konsultacje oraz indywidualną terapię psychologiczną.

Kinga Ostrowska-Magoń

Psycholog

Psycholog i psychoterapeuta, absolwentka Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim (profil: psychologia zaburzeń i pomoc psychologiczna; moduły specjalizacyjne w zakresie pomocy rodzinie oraz modelu integracyjnego w psychoterapii). W trakcie szkolenia do uzyskania Certyfikatu Psychoterapeuty Poznawczo-Behawioralnego PTTPB, ukończyła pierwszy stopień certyfikacji w ramach studiów podyplomowych Uniwersytetu SWPS. Absolwentka Studium Pedagogicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz 9‑miesięcznego szkolenia „Dialog Motywujący i Terapia Poznawczo-Behawioralna w terapii i profilaktyce uzależnień behawioralnych” przy Akademii Myśli i Emocji w Warszawie.

Doświadczenie kliniczne zdobywała w krakowskich szpitalach Uniwersyteckim oraz Szpitalu im. Ludwika Rydygiera w ramach oddziałów psychiatrii, zaburzeń emocji i nastroju oraz hematologii, a także jako psycholog-konsultant przy oddziałach Ginekologiczno-Położniczym i Neonatologicznym przy Szpitalu Miejskim w Rzeszowie. Umiejętności terapeutyczne nabywała praktykując w ramach prywatnego gabinetu psychoterapii w Pracowni Psychologicznej “Psycho-Test” w Łańcucie, obecnie prowadzi własny gabinet — KOMPAS Psychoterapia w Rzeszowie.

Doświadczenie zawodowe zdobywała także pracując w centrum szkoleniowo-terapeutycznym, gdzie prowadziła zajęcia profilaktyczne dla dzieci i młodzieży w obszarze uzależnień, kompetencji społecznych i regulacji emocjonalnej oraz konsultacje indywidualne i szkolenia dla rodziców oraz nauczycieli.

Jako nauczyciel akademicki przy PWSTE w Jarosławiu prowadziła zajęcia dla studentów pedagogiki, dotyczące organizacji i realizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Pracuje zarówno z młodszymi dziećmi, jak również z osobami dojrzałymi m.in. w ramach Dziennego Domu Pomocy dla Seniorów. Prowadzi także szkolenia dla pracowników socjalnych i rodziców adopcyjnych oraz konsultacje i grupy wsparcia dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

Współautorka publikacji dotyczących obrazu ciała oraz psychoprofilaktyki uzależnień cyfrowych. Swoją pracę poddaje superwizji oraz interwizji zgodnie ze standardami etycznymi zawodu psychologa oraz psychoterapeuty.

W Mozaice prowadzi indywidualną terapię psychologiczną dla dzieci oraz ich rodzin.

Magdalena Lentowicz

Oligofrenopedagog

Oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Swoją wiedzę i umiejętności podnosi nieustannie, poszukując różnych form samodoskonalenia zawodowego i osobistego.

Na co dzień pracuje w Niepublicznym Przedszkolu „Niezapominajka” dla dzieci z autyzmem oraz w Ośrodku Wczesnej Interwencji i Niepublicznej Specjalistycznej Poradni Wczesnego Wspomagania Rozwoju w Rzeszowie.

W Mozaice prowadzi treningi umiejętności społecznych oraz indywidualną terapię pedagogiczną.

Edyta Pacławska

Pedagog specjalny, Logopeda

Pedagog specjalny, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, specjalista z zakresu rewalidacji osób ze spektrum autyzmu, logopeda.

Doświadczenie zawodowe zdobyła podczas pracy w Polskiej Szkole w Londynie, Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej, Centrum Terapii Titum, Przedszkolu oraz Szkole Podstawowej dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Na co dzień pracuje w Szkole Podstawowej z oddziałami integracyjnymi.

W Mozaice prowadzi treningi umiejętności społecznych oraz indywidualną terapię pedagogiczną i logopedyczną.

Ewa Szopińska-Nocoń

Logopeda, Pedagog

Logopeda, pedagog. Na co dzień pracuje w szkole i przedszkolu.

Doświadczenie zawodowe zdobywała w Niepublicznym Przedszkolu i Stowarzyszeniu, prowadząc terapie indywidualne i zajęcia grupowe oraz w Niepublicznych Poradniach Psychologiczno- Pedagogicznych, pracując z dziećmi podczas zajęć wczesnego wspomagania rozwoju. Zajmuje się koordynowaniem zajęć terapeutycznych w ramach projektów Stowarzyszenia Na Rzecz Rozwoju i Edukacji Dziecka EDU ITER.

W Mozaice prowadzi indywidualna terapię logopedyczną.

Karolina Pysz

Logopeda

Logopeda, oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w przedszkolach, Niepublicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej, Niepublicznej Specjalistycznej Poradni Wczesnego Wspomagania Rozwoju oraz w Ośrodku Wczesnej Interwencji w Rzeszowie.
W Mozaice prowadzi indywidualną terapię logopedyczną.

Wioletta Helma-Kozioł

Logopeda

Logopeda, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Na co dzień pracuje w Szkole Podstawowej z klasami integracyjnymi.

Uczestniczyła w licznych szkoleniach i kursach podnoszących kwalifikacje, m.in. z tematyki:
alternatywnych i wspomagających metod komunikowania się, terapii behawioralnej, terapeutycznych metod czytania, praktycznego ujęcia metody Montessori, diagnozy i terapii osób z uszkodzonym narządem słuchu.

Swoje doświadczenie zdobywała w Przedszkolu Niepublicznym, Centrum Medycznym, a także w Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym, gdzie zajmowała się diagnozą gotowości szkolnej, terapią logopedyczną, prowadzeniem zajęć rewalidacyjnych oraz diagnozą i terapią zaburzeń językowych u dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju.

Klaudia Mocha

Neurologopeda, Pedagog

Doświadczenie zdobywała pracując jako logopeda w Podkarpackim Centrum Logopedycznym oraz w przedszkolach, prowadząc diagnozę i terapię logopedyczną. Aktualnie prowadzi swoją praktykę “Mówisz-Masz Pracownia Logopedyczna”, obejmując indywidualną opieką logopedyczną dzieci, młodzież oraz dorosłych.

Specjalizuje się w terapii wad wymowy oraz w terapii miofunkcjonalnej.

W Mozaice prowadzi indywidualną terapię logopedyczną.

Liwia Kwaśniak

Oligofrenopedagog

Terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, pedagog specjalny z kwalifikacjami w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej osób z niepełnosprawnością. Uczestniczyła w licznych szkoleniach, kursach podnoszących kwalifikacje, m.in. dotyczących komunikacji alternatywnej i wspomagającej, terapii wybiórczości pokarmowej, diagnozy rozwoju psychoruchowego dziecka, terapii pedagogicznej, a także treningu umiejętności społecznych.

Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w przedszkolach, szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi oraz w Centrum Terapeutycznym „SPERARE” w Katowicach. Aktualnie pracuje w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.

W Mozaice prowadzi treningi umiejętności społecznych oraz indywidualną terapię pedagogiczną.

Julia Kozicka

Psycholog

Psycholog ze specjalnością psychologia kliniczna. Swoją wiedzę poszerza poprzez udział w szkoleniach i konferencjach naukowych z zakresu wspomagania rozwoju dzieci i młodzieży, zaburzeń rozwojowych oraz oddziaływań terapeutycznych. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas praktyk na Klinicznym Oddziale Psychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży w Łańcucie, w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w Rzeszowie oraz w rzeszowskich ośrodkach terapii i diagnozy.

W swojej pracy wykorzystuje m.in. metodę Kids’ Skills oraz techniki Racjonalnej Terapii Zachowania. Rozpoczyna kurs psychoterapii w nurcie psychodynamicznym.

W Mozaice prowadzi treningi umiejętności społecznych oraz terapię indywidualną.