Aneta Kotowicz-Urban i Agnieszka Kotowicz
Założycielki Mozaiki, specjalizujące się w procesie diagnozowania i terapii dzieci z wyzwaniami rozwojowymi. Jako matki, terapeutki i nauczycielki, na co dzień z zaangażowaniem dążą do uzyskania spójności oddziaływań terapeutycznych poprzez dialog między rodzicami, terapeutami i nauczycielami.
Aneta Kotowicz-Urban
Neurologopeda, pedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dzieci ze spektrum autyzmu, terapeuta integracji sensorycznej, certyfikowany diagnosta ADOS‑2. Praktyk z 15-letnim doświadczeniem zawodowym, które zdobywała pracując m.in. w szkole podstawowej, przedszkolu integracyjnym i specjalnym, a także w Ośrodku Wczesnej Interwencji i Niepublicznej Poradni Wczesnego Wspomagania Rozwoju.
Prowadzi zajęcia z przedmiotów specjalistycznych dla studentów Logopedii na Uniwersytecie Rzeszowskim, a także szkolenia dla Rodziców i Specjalistów.
Specjalizuje się w diagnozowaniu, planowaniu i prowadzeniu terapii dzieci z zaburzeniami językowymi (głównie ze spektrum autyzmu, afazją, apraksją i opóźnionym rozwojem mowy), a także dzieci z wybiórczością pokarmową. W procesie wspierania rozwoju mowy stawia na uczenie komunikacji poprzez zabawę, z wykorzystaniem Wspomaganej Stymulacji Języka.
W Mozaice wchodzi w skład zespołu diagnostyki kompleksowej zaburzeń rozwojowych, prowadzi konsultacje diagnostyczne, a także terapię indywidualną. Koordynuje pracę terapeutów TUS.
Agnieszka Kotowicz
Pedagog specjalny, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapeuta integracji sensorycznej, mediator, terapeuta metody Instrumental Enrichment, certyfikowany diagnosta ADOS‑2. W swojej 15-letniej praktyce zawodowej miała okazję pracować jako terapeuta w Ośrodku Wczesnej Interwencji, Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, przedszkolu specjalnym, a także pełniła funkcję koordynatora w przedszkolu integracyjnym.
Prowadzi szkolenia dla Rodziców i Specjalistów oraz zajęcia na Podyplomowych Studiach Neurologopedii na Uniwersytecie Rzeszowskim.
W Mozaice wchodzi w skład zespołu diagnostyki kompleksowej zaburzeń rozwojowych, uczestniczy w konsultacjach diagnostycznych, przeprowadza badania pedagogiczne przyczyn trudności szkolnych, zajmuje się także koordynowaniem pracy terapeutów wczesnego wspomagania rozwoju. Specjalizuje się w terapii pedagogicznej dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.
Nasz zespół
Z radością przedstawiamy naszych współpracowników, prowadzących w Mozaice zajęcia grupowe i indywidualne.
Magdalena Wojtuch
Psycholog z kwalifikacjami w zakresie diagnozy i terapii neuropsychologicznej oraz terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży, terapeuta metody Instrumental Enrichment.
Doświadczenie zawodowe obejmuje pracę w: Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, Domu Dziecka, Poradni Autyzmu, Ośrodku Wczesnej Interwencji oraz w Niepublicznej Specjalistycznej Poradni Wczesnego Wspomagania Rozwoju.
W Mozaice wchodzi w skład zespołu diagnostyki kompleksowej zaburzeń rozwojowych, przeprowadza badania inteligencji, a także badania neuropsychologiczne.
Karolina Widelak
Psycholog ze specjalizacją: psychoprofilaktyka, psychologia zdrowia i psychoterapia, a także z kwalifikacjami w zakresie terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju.
Doświadczenie zawodowe zdobyła poprzez pracę w publicznych oraz prywatnych Poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych, wspierając dzieci w ramach zajęć z wczesnego wspomagania rozwoju, prowadząc indywidualną oraz grupową terapię psychologiczną, oraz konsultacje w zakresie poradnictwa psychologicznego.
W Mozaice prowadzi konsultacje oraz indywidualną terapię psychologiczną.
Kinga Ostrowska-Magoń
Psycholog i psychoterapeuta, absolwentka Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim (profil: psychologia zaburzeń i pomoc psychologiczna; moduły specjalizacyjne w zakresie pomocy rodzinie oraz modelu integracyjnego w psychoterapii). W trakcie szkolenia do uzyskania Certyfikatu Psychoterapeuty Poznawczo-Behawioralnego PTTPB, ukończyła pierwszy stopień certyfikacji w ramach studiów podyplomowych Uniwersytetu SWPS. Absolwentka Studium Pedagogicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz 9‑miesięcznego szkolenia „Dialog Motywujący i Terapia Poznawczo-Behawioralna w terapii i profilaktyce uzależnień behawioralnych” przy Akademii Myśli i Emocji w Warszawie.
Doświadczenie kliniczne zdobywała w krakowskich szpitalach Uniwersyteckim oraz Szpitalu im. Ludwika Rydygiera w ramach oddziałów psychiatrii, zaburzeń emocji i nastroju oraz hematologii, a także jako psycholog-konsultant przy oddziałach Ginekologiczno-Położniczym i Neonatologicznym przy Szpitalu Miejskim w Rzeszowie. Umiejętności terapeutyczne nabywała praktykując w ramach prywatnego gabinetu psychoterapii w Pracowni Psychologicznej “Psycho-Test” w Łańcucie, obecnie prowadzi własny gabinet — KOMPAS Psychoterapia w Rzeszowie.
Doświadczenie zawodowe zdobywała także pracując w centrum szkoleniowo-terapeutycznym, gdzie prowadziła zajęcia profilaktyczne dla dzieci i młodzieży w obszarze uzależnień, kompetencji społecznych i regulacji emocjonalnej oraz konsultacje indywidualne i szkolenia dla rodziców oraz nauczycieli.
Jako nauczyciel akademicki przy PWSTE w Jarosławiu prowadziła zajęcia dla studentów pedagogiki, dotyczące organizacji i realizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Pracuje zarówno z młodszymi dziećmi, jak również z osobami dojrzałymi m.in. w ramach Dziennego Domu Pomocy dla Seniorów. Prowadzi także szkolenia dla pracowników socjalnych i rodziców adopcyjnych oraz konsultacje i grupy wsparcia dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Współautorka publikacji dotyczących obrazu ciała oraz psychoprofilaktyki uzależnień cyfrowych. Swoją pracę poddaje superwizji oraz interwizji zgodnie ze standardami etycznymi zawodu psychologa oraz psychoterapeuty.
W Mozaice prowadzi indywidualną terapię psychologiczną dla dzieci oraz ich rodzin.
Magdalena Lentowicz
Oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Swoją wiedzę i umiejętności podnosi nieustannie, poszukując różnych form samodoskonalenia zawodowego i osobistego.
Na co dzień pracuje w Niepublicznym Przedszkolu „Niezapominajka” dla dzieci z autyzmem oraz w Ośrodku Wczesnej Interwencji i Niepublicznej Specjalistycznej Poradni Wczesnego Wspomagania Rozwoju w Rzeszowie.
W Mozaice prowadzi treningi umiejętności społecznych oraz indywidualną terapię pedagogiczną.
Edyta Pacławska
Pedagog specjalny, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, specjalista z zakresu rewalidacji osób ze spektrum autyzmu, logopeda.
Doświadczenie zawodowe zdobyła podczas pracy w Polskiej Szkole w Londynie, Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej, Centrum Terapii Titum, Przedszkolu oraz Szkole Podstawowej dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Na co dzień pracuje w Szkole Podstawowej z oddziałami integracyjnymi.
W Mozaice prowadzi treningi umiejętności społecznych oraz indywidualną terapię pedagogiczną i logopedyczną.
Ewa Szopińska-Nocoń
Logopeda, pedagog. Na co dzień pracuje w szkole i przedszkolu.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w Niepublicznym Przedszkolu i Stowarzyszeniu, prowadząc terapie indywidualne i zajęcia grupowe oraz w Niepublicznych Poradniach Psychologiczno- Pedagogicznych, pracując z dziećmi podczas zajęć wczesnego wspomagania rozwoju. Zajmuje się koordynowaniem zajęć terapeutycznych w ramach projektów Stowarzyszenia Na Rzecz Rozwoju i Edukacji Dziecka EDU ITER.
W Mozaice prowadzi indywidualna terapię logopedyczną.
Karolina Pysz
Logopeda, oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w przedszkolach, Niepublicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej, Niepublicznej Specjalistycznej Poradni Wczesnego Wspomagania Rozwoju oraz w Ośrodku Wczesnej Interwencji w Rzeszowie.
W Mozaice prowadzi indywidualną terapię logopedyczną.
Wioletta Helma-Kozioł
Logopeda, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Na co dzień pracuje w Szkole Podstawowej z klasami integracyjnymi.
Uczestniczyła w licznych szkoleniach i kursach podnoszących kwalifikacje, m.in. z tematyki:
alternatywnych i wspomagających metod komunikowania się, terapii behawioralnej, terapeutycznych metod czytania, praktycznego ujęcia metody Montessori, diagnozy i terapii osób z uszkodzonym narządem słuchu.
Swoje doświadczenie zdobywała w Przedszkolu Niepublicznym, Centrum Medycznym, a także w Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym, gdzie zajmowała się diagnozą gotowości szkolnej, terapią logopedyczną, prowadzeniem zajęć rewalidacyjnych oraz diagnozą i terapią zaburzeń językowych u dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju.
Klaudia Mocha
Doświadczenie zdobywała pracując jako logopeda w Podkarpackim Centrum Logopedycznym oraz w przedszkolach, prowadząc diagnozę i terapię logopedyczną. Aktualnie prowadzi swoją praktykę “Mówisz-Masz Pracownia Logopedyczna”, obejmując indywidualną opieką logopedyczną dzieci, młodzież oraz dorosłych.
Specjalizuje się w terapii wad wymowy oraz w terapii miofunkcjonalnej.
W Mozaice prowadzi indywidualną terapię logopedyczną.
Liwia Kwaśniak
Terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, pedagog specjalny z kwalifikacjami w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej osób z niepełnosprawnością. Uczestniczyła w licznych szkoleniach, kursach podnoszących kwalifikacje, m.in. dotyczących komunikacji alternatywnej i wspomagającej, terapii wybiórczości pokarmowej, diagnozy rozwoju psychoruchowego dziecka, terapii pedagogicznej, a także treningu umiejętności społecznych.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w przedszkolach, szkole podstawowej z oddziałami integracyjnymi oraz w Centrum Terapeutycznym „SPERARE” w Katowicach. Aktualnie pracuje w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
W Mozaice prowadzi treningi umiejętności społecznych oraz indywidualną terapię pedagogiczną.
Julia Kozicka
Psycholog ze specjalnością psychologia kliniczna. Swoją wiedzę poszerza poprzez udział w szkoleniach i konferencjach naukowych z zakresu wspomagania rozwoju dzieci i młodzieży, zaburzeń rozwojowych oraz oddziaływań terapeutycznych. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas praktyk na Klinicznym Oddziale Psychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży w Łańcucie, w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w Rzeszowie oraz w rzeszowskich ośrodkach terapii i diagnozy.
W swojej pracy wykorzystuje m.in. metodę Kids’ Skills oraz techniki Racjonalnej Terapii Zachowania. Rozpoczyna kurs psychoterapii w nurcie psychodynamicznym.
W Mozaice prowadzi treningi umiejętności społecznych oraz terapię indywidualną.