DLA KOGO JEST TUS W MOZAICE?
- DLA DZIECI W SPEKTRUM AUTYZMU
- DLA DZIECI WYSOKOWRAŻLIWYCH
- DLA DZIECI Z OPÓŹNIENIEM ROZWOJU SPOŁECZNO-EMOCJONALNEGO
DO KOGO NIE JEST ADRESOWANY TUS W MOZAICE?
- DZIECI Z ZABURZENIAMI OPOZYCYJNO-BUNTOWNICZYMI
- DZIECI Z NADRUCHLIWOŚCIĄ I DEFICYTEM UWAGI
- DZECI Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
- DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
DOBÓR DO GRUPY
- Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj https://mozaika-centrum.pl/tus/
- Pani prowadząca zajęcia TUS w MOZAICE kontaktuje się z rodzicem, który wypełnił formularz i umawia na spotkanie konsultacyjne w celu poznania dziecka, rozmowy o oczekiwaniach i zakwalifikowania do grupy (koszt jednorazowego spotkania, trwającego około 60 minut to 150 zł).
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW W GRUPIE
TUS w MOZAICE ma formę spotkań w małej grupie (maksymalnie 8 osobowej). Zajęcia prowadzi dwóch terapeutów (psycholog, pedagog specjalny — trenerzy TUS).
CZĘSTOTLIWOŚĆ SPOTKAŃ I CZAS TRWANIA ZAJEĆ
Spotkania odbywają się raz w tygodniu i trwają 1 godzinę 30 minut. Rodzice uczestników zajęć, 2 razy w roku, spotykają się z terapeutą prowadzącym aby omówić pracę grupy. W zależności od potrzeb można także dodatkowo umawiać się z terapeutami na konsultacje indywidualne. Panie terapeutki ustalają 3 daty w roku, aby chętne osoby, które będą miały taką potrzebę, mogły porozmawiać na temat dziecka. Koszt godzinnej konsultacji indywidualnej to 150 zł.
MIEJSCE ODBYWANIA SIĘ ZAJĘĆ
Zajęcia TUS prowadzimy w przestronnej sali warsztatowej, zlokalizowanej pod naszym drugim adresem na ul. Hanasiewicza 15.
TEMATYKA I PRZEBIEG ZAJĘĆ
Program tworzony jest przez terapeutów prowadzących po poznaniu potrzeb grupy. W każdym momencie jesteśmy otwarci na propozycje tematów zajęć, a także rozmowę z Rodzicami odnośnie potrzeb dziecka i rodziny.
W TUS bazujemy na zasobach uczestników, kształtujemy adekwatną samoocenę, wzmacniamy poczucie własnej wartości, a także wyposażamy w wiedzę i umiejętności przydatne w społecznym funkcjonowaniu. Podczas zajęć dzieci — uczestnicząc w zabawach, odgrywając scenki, rozwiązując wspólne zadania — uczą się współpracy, planowania działań, radzenia sobie z emocjami, asertywności, rozwijają umiejętności komunikacji, nawiązywania i podtrzymywania interakcji.
UMOWA UDZIAŁU W ZAJĘCIACH